ارتباطات یکپارچه سیسکو (Cisco Unified Communications)، یک راهکار شامل مجموعهای از تکنولوژیهای مختلف است که به کاربران این امکان را میدهد تا با استفاده از یک پلتفرم تکنولوژیکی، ارتباطات صوتی، تصویری، پیامرسانی، ویدئویی، ایمیل و موارد دیگر را به صورت یکپارچه و بدون در نظر گرفتن مکان جغرافیایی افراد، انجام دهند. در این راهکار، از تلفنهای آی پی سیسکو و سایر تکنولوژیهای مبتنی بر پروتکل IP استفاده میشود.
این راهکار شامل مجموعهای از محصولات و خدمات متنوعی است که از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
تلفنهای آی پی سیسکو: این تلفنها با استفاده از پروتکلهای VoIP، امکانات مختلفی را برای برقراری تماسهای تلفنی فراهم میکنند.
سرورهای صوتی و تصویری: سیسکو، سرورهایی با پروتکلهای مختلفی را ارائه میدهد که کاربران میتوانند با استفاده از آنها، تماسهای تلفنی، ویدئویی، پیامرسانی و دیگر ارتباطات را انجام دهند.
مراکز تماس (Call Centers): سیسکو، محصولات متعددی برای ایجاد و مدیریت مراکز تماس ارائه میدهد که شامل ابزارهایی برای مدیریت تماسها، ضبط تماسها، تحلیل دادههای تماس و دیگر امکانات است.
پیامرسانی فوری: سیسکو، ابزارهایی برای پیامرسانی فوری (Instant Messaging) و مشارکت در کار
ارتباطات یکپارچه
تصحیح جستجو
تلفن آی پی سیسکو CP-7911G
..
تلفن آی پی سیسکو CP-8811-K9
..
تلفن آی پی سیسکو CP-6921-C-K9
..
تلفن آی پی سیسکو CP-8861-K9
..
تلفن آی پی سیسکو CP-6901-C-K9
..
تلفن آی پی سیسکو CP-6941-C-K9
..
تلفن آی پی سیسکو CP-6941-C-K9
..
تلفن آی پی سیسکو CP-6921-C-K9
..
تلفن آی پی سیسکو CP-6901-C-K9
..
تلفن آی پی سیسکو CP-7911G
..
تلفن آی پی سیسکو CP-6941-CL-K9
..
تلفن آی پی سیسکو CP-7945G
..
تلفن آی پی سیسکو CP-7942G
..
تلفن آی پی سیسکو CP-8861-K9
..
تلفن آی پی سیسکو CP-8811-K9
..